Tokyo 2007

 

Mazda Taiki
02 жовтня 2007 року, Токіо

  • Mazda Taiki: продовження теми Nagare
  • Нове покоління роторного двигуна
  • Майбутнє спортивних передньомоторних задньопривідних автомобілів

Токіо, 2 жовтня 2007 року. Mazda Taiki продовжує тему Nagare, і слідує за Mazda Nagare, Mazda Ryuga і Mazda Hakaze. Четвертий концепт в серії, Mazda Taiki, оснащена роторним двигуном нового покоління, розвиває тему потоку і наближає її до реального світу. Mazda Taiki визначає новий ідеал для передньомоторних задньопривідних спортивних автомобілів майбутнього.

Mazda Taiki вказує на можливу дорогу розвитку наступного покоління спортивних автомобілів Mazda, при цьому з врахуванням сучасних тенденцій в суспільстві. У дизайні Mazda Taiki сформульована тема потоку. Автомобіль візуально виражає ідею атмосфери - taiki - яка захищає планету Земля. Taiki - це переднемоторное задньопривідне купе, з короткими свесами і відчуттям свободи, що досягається завдяки інноваційному інтер'єру

Дизайн концепту надихнув рух повітря, що з'явилася з древньої японської легенди. Згідно легенді, завдяки своєму чарівному плащу, Hagoromo, дівчина-ангел змогла спуститися з небес на землю. Ще одне японське поняття - koinobori - декоративні коропи, що "літають, знайшли вживання не лише в сучасному дизайні інтер'єрів, але і в дизайні Mazda. Дизайнерам Mazda це поняття нагадало "повітряну трубу", і таким чином, починаючи з панелі приладів і закінчуючи обробкою дверей, внутрішній простір створює динамічне відчуття пориву вітру, змальованого візуально.

Концепт оснащений двома сидіннями і побудований довкола спортивної теми, синонімічної назві Mazda. Концепт оснащений наступним поколінням роторного двигуна RENESIS. Даний двигун встановлює нові стандарти по екологічності і відчуттю від динаміки.

Розробляючи наступне покоління двигуна RENESIS, інженери фірми Mazda вирішили збільшити його робочий об'єм, аби підняти ККД і збільшити момент, що крутить, у всьому діапазоні зворотів. Завдяки збільшенню трохоїдальної камери згорання і більшому ходу ротора, робочий об'єм двосекційного двигуна рівний тепер 1600 см3 (800 см3 х 2). Завдяки модернізація системи уприскування палива і алюмінієвого блоку двигуна, а також інших вузлів, інженерам Mazda удалося ще більш зменшити розміри двигуна і понизити його масу.

   

   

     

Правові умови Мапа сайту ТОВ «ВЕСТ АВТО» - Група компаній «НІКО»