Frankfurt 2005
ЩО ЦІКАВОГО ВІДБУВАЛОСЯ НА СТЕНДІ MAZDA У ФРАНКФУРТІ?
Цього року на автосалоні у Франкфурті Mazda Motor Corporation представила дивне поєднання вдосконалених шоукаров і нових автомобілів концепції Zoom-Zoom, які скоро підуть у виробництво.
Відбулася світова прем'єра Mazda Sassou - концепту, який позначає можливий напрям Mazda для автомобілів B-класса в майбутньому. Mazda Sassou - автомобіль розроблений в Eвропейскому R & D центрі Mazda в Оберурселе (Oberursel), біля Франкфурту, легкий, практичний і економічний трехдверный хэтчбек, який робить їзду по місту приємною. У цьому автомобілі концепції Zoom-Zoom об'єднані динамічний дизайн Mazda з унікальним освітленням, дивними прихованими особливостями і функціональністю невластивими Mazda раніше. Оригінальні рішення з освітленням, порт USB, зручні крісла які можна трансформувати практично як завгодно: Інноваційний двигун MZR I-3 1.0L DISI turbo в парі з системою Mazda Idle-Stop System, 6-ступінчастою КПП і дисками R18 з гумою 225/40 R18 Michelin Pilot Exalto2 роблять цей автомобіль дуже привабливим як для молоді, так і для зріліших водіїв.
Також на Франкфуртському автосалоні відбулася європейська прем'єра концепту Mazda MX-Crossport. У цьому автомобілі об'єднані спортивний стиль Mazda RX-8 з практичністю SUV. Mazda MX-Crossport навряд чи можна порівняти з традиційним компактним SUV-классом, в цього автомобіля агресивний вигляд позашляховика. Його спортивні грати і потужне переднє крило як в RX-8 створюють унікальний баланс між еволюцією і традиціями Mazda. Mazda MX-Crossport також обладнаний вдосконаленою інформаційною і розважальною системами, включаючи окремий монітор, який відображує чотири різні ракурси руху автомобіля, при використанні п'яти камер спостереження.
Також на автосалоні була представлена нова facelift-версия Mazda2 - зірки серед малолітражних автомобілів. Вдосконалений дизайн Zoom-Zoom втілився в новій колірній гаммі, дисках, фарах і противотуманках. Окрім цього автомобіль оснащений новою аудіосистемою, новими сидіннями і оббивкою салону. Двигун автомобіля відповідає стандартам Euro IV. Лінійка двигунів досить широка, включає як бензинові двигуни 75-100 л.с., так і 68-сильний турбодизельный двигун MZ-CD 1.4, який споживає на 100 км. всього 4,7 л. палива в комбінованому режимі!
Разом з цими автомобілями, Mazda представила два абсолютно нових авто для європейського виробництва - третє покоління родстера Mazda MX-5 і флагман Mazda6 - Mazda6 MPS.
Mazda MX-5 випускатиметься в Європі в кінці цього року. В нової Mazda MX-5 нижчий центр тяжіння, чим у її попередниці. Автомобіль також став довшим, ширшим і вищим, з великою кількістю внутрішнього простору, Mazda MX-5 стала безпечнішою. Лінійка двигунів представлена 16-клапанними 126-сильним (при 6500 зворотах) і 160-сильним (при 6700 зворотах) MZR-двигателями, об'ємом 1.8 і 2.0 відповідно. П'яти і шестиступінчасті механічні КПП, безумовно,порадуют любителів активного драйву. Не дивлячись на цю модернізацію, вага автомобіля залишилася майже тим же, даючи ті ж відчуття задоволення від водіння. Mazda MX-5 - родстер створений для 21-го століття.
І ще один чудовий автомобіль представлений на Франкфуртському автосалоні цього року - Mazda6 MPS, який скоро буде запущений у виробництво. У дизайні автомобіля чіткіше виражені зовнішні особливості Mazda6. Mazda6 MPS обладнаний абсолютно новим бензиновим двигуном з прямим уприскуванням і турбонаддувом потужністю 260 л.с. (191 Kw) при 5500 зворотів і 380 Nm моменту, що крутить, вже при 3000 зворотів, таким чином, автомобіль стабільніший на дорозі, що дає підвищене відчуття комфорту. Новий двигун MZR 2.3 DISI TURBO Engine і 6-ступінчаста коробка передач полноприводного автомобіля Mazda6 MPS забезпечить стабільність за любої погоди і на будь-яких ділянках дороги.