Frankfurt 2007

Mazda на автосалоні у Франкфурті

На автосалоні IAA-2007 корпорація Mazda Motor святкує новий етап еволюції концепції Zoom-Zoom. Тут відбулася світова прем'єра нової Mazda6 і її "молодшої сестри" - нової Mazda2 (яка тепер пропонується і з дизельним двигуном). Ці моделі є абсолютно новими розробками. Крім того, у Франкфурті відбулося святкування 40-річного ювілею роторних двигунів Mazda. Також була представлена спеціальна серія Mazda RX-8, яка дозволить по-новому поглянути на цей спортивний автомобіль.

Світова прем'єра: нова Mazda6 - еволюція концепції Zoom-Zoom
Цього року на франкфуртському автосалоні центральне місце на стенді Mazda відведене для світової прем'єри - нової Mazda6.
Це друга модель з нового покоління автомобілів Mazda. Як і перша Mazda, що дебютувала в 2002 році, нова модель встановлює новий рівень стандартів в своєму класі. Це ще вишуканіший, зріліший і розкішніший автомобіль, який відрізняється елегантністю і високою якістю - словом, це результат еволюції концепції Zoom-Zoom.

     
     
     

Три ключові цінності еволюції Zoom-Zoom
Нова Mazda виникла в результаті еволюційного розвитку концепції Zoom-Zoom. Разом з підвищеною безпекою і екологічністю, цей автомобіль відрізняється ще більш безкомпромісним втіленням родинних якостей Mazda - прекрасний дизайн, потужність, динамічність, продумана компоновка і висока якість виконання.
Аби втілити концепцію Zoom-Zoom, інженери Mazda узяли за основу наступні ключові риси:
1. Емоційний і спортивний стиль. Привабливий дизайн і високі характеристики Mazda викликають відчуття захоплення і емоційний зв'язок, подібний тій, що виникає між людьми, - Kizuna. Форми, що притягують погляд, волають безпосередньо до емоцій водія. Нова Mazda на 65 мм довше, на 15 мм ширше, на 5 мм вище і має на 50 мм велику колісну базу (для версій з кузовом седан і хэтчбек). Це забезпечує простір салону і найбільший об'єм багажника серед автомобілів такого класу.
2. Неповторні відчуття. Висока якість виготовлення підсилює емоційний зв'язок між автомобілем і власником. Завдяки високій якості і водій, і пасажири Mazda відчувають себе прекрасно. Зовні автомобіль виглядає міцним і бездоганним завдяки значно зменшеним зазорам між кузовними деталями. Високоякісні обробні матеріали, створюють відчуття стилю. Салон Mazda відрізняється високим комфортом - завдяки простору і хорошому оснащенню.
3. Продумана компоновка. Гармонія ефектної зовнішності і практичності перетворює щоденні поїздки на задоволення. Mazda - це чудовий баланс між спортивним екстер'єром і стильним інтер'єром. Це просте, зручне і добре продумане місце водія і великий простір для багажу. До переваг нової Mazda відноситься також модернізована система складання задніх сидінь Karakuri - для версій з кузовом хэтчбек і універсал. Окрім функції складання сидіння (для цього потрібно потягнути рукоятку в багажному відділенні), в систему Karakuri тепер входить нова панель багажного відділення (для версії з кузовом універсал), яка автоматично піднімається при відкритті підіймальних задніх дверей.
4. Динамічність і керованість. Принцип, яким керувалися фахівці Mazda при доведенні ходової частини нової Mazda, звучить так: "Динамічність і керованість, що створюють відчуття злиття водія з автомобілем". Його реалізація додала машині емоційну привабливість, спортивний характер, точні реакції рульового управління і гальм. З цією метою в конструкції Mazda застосований ряд нових технічних рішень. Передня підвіска на подвійних важелях має шість точок кріплення до кузова. Електріче-ський підсилювач рульового управління дозволяє водієві гостріше відчувати кермо і згладжує поштовхи і вібрації, викликані нерівностями дороги. Коефіцієнт аеродинамічного опору (Cx) нової Mazda був понижений з 0,30 (в попередньої моделі) до 0,27 для версій з кузовом седан і хэтчбек і з 0,32 до 0,2 для версій з кузовом універсал. Крім того, не дивлячись на збільшення розмірів, нова Mazda6 зберегла ту ж масу, що і в попередньої моделі. Відчуття безпеки створює упевнені і передбачені реакції Mazda на дії, що управляють.
5. Зміни в гаммі двигунів. Новий 2,5-літровий бензиновий двигун був створений на основі колишнього агрегату з робочим об'ємом 2,3 л. Двигун MZR 2.5 має більший диаметрцилиндра і хід поршня, а також менший опір потокам газів у впускних і випускних каналах, що підвищує момент, що крутить, на низьких і середніх зворотах приблизно на 10 відсотків. Двигун розвиває максимальну потужність 170 л.с. Крім того, для нової Mazda пропонуються бензинові двигуни з робочим об'ємом 1, л і 2,0 л, а також турбодизель MZR-CD 2.0. Ці двигуни гідно зарекомендовли себе на попередній моделі.
6. Безпека. Вдосконалені характеристики автомобіля забезпечують водіння без стресів під час прямолінійного руху, при поворотах і гальмуванні. Mazda пропонує водієві повний контроль над автомобілем, дозволяючи йому зберігати упевненість і спокій. Нова модель оснащена сучасними системами активної безпеки, розробленими Mazda. До них відносяться великі гальмівні диски, а також електронні системи допомоги при водінні: антиблокувальна гальмівна система (ABS), система динамічної стабілізації (DSC), противобуксовочная система і гальмівний підсилювач (стандартне устаткування Mazda для Європи). До систем пасивної безпеки відносяться жорсткий і міцний каркас кузова (у формі потрійної букви Н) і шість подушок безпеки (стандартне устаткування Mazda для Європи). Крім того, є і інші системи, які допомагають Mazda уникнути зіткнення або (в разі, якщо це неможливо) захистити пасажирів. Це, наприклад, адаптивна система головного освітлення (AFS - Adaptive Front Lighting); система допомоги при парковці; покращувана обзорность; вперше застосований на Mazda активний підголовник; педалі гальма і зчеплення, що від'єднуються при аварії; а також ряд заходів, що забезпечують захист пішоходів.

Нова Mazda2 з дизелем - компактна, легка і доброзичлива

Центральне місце на стенді Mazda на франкфуртському автосалоні з Mazda ділить нова Mazda2. Вона стала першою з гамми останнього покоління, покликаного підняти Mazda на новий рівень. Поява Mazda2 на ринку Європи запланована на наступний місяць. Ця модель особливо приваблива для молодих покупців і позиціює як "мій перший автомобіль в стилі Zoom-Zoom". Вона відрізняється динамічним дизайном, винятковою функціональністю, високою маневреністю і керованістю, а також паливною економічністю і порівняно низькою дією на довкілля. Цей автомобіль вже став віхою на дорозі розвитку автомобільної індустрії, оскільки вперше зумів обернути назад тенденцію до безперервного збільшення маси нових моделей.
Нова Mazda2 володіє динамічною зовнішністю - неповторною і притягуючою погляди. Завдяки клиновидній формі кузова Mazda2 також володіє одним з кращих аеродинамічних параметрів в своєму класі: коефіцієнт аеродинамічного опору (Cx) дорівнює 0,31. Це забезпечує низьку витрату палива і стійкість автомобіля при русі з високою швидкістю. Дизайн інтер'єру розроблявся під девізом "Простір, що говорить про рух". Горизонтальні лінії, що надають салону солідному вигляду, гармонують з декоративними деталями. Спортивний кокпит з важелем перемикання передач на центральній консолі і багаточисельні речові відділення створюють додатковий комфорт. Крім того, в порівнянні з попередницею, в салоні нової Mazda2 значно понижений рівень шуму.
1. Легкість, економічність, задоволення від водіння. За рахунок використання сучасних легенів і високоміцних марок сталі і скорочення габаритної довжини автомобіля (на 4 см) інженерам Mazda удалося понизити масу нової Mazda2 майже на 100 кг Це зіграло роль в зниженні загальної витрати палива на 15 відсотків в порівнянні з попередньою моделлю. У зв'язку з цим знизився рівень викидів CO2. Вживання високоміцних марок сталі в оптимізованій конструкції кузова також підвищило його жорсткість. В цілому конструктивна схема ходової частини з передньою підвіскою на стійках "Мак-Ферсон" і задньою торсіонною в нової Mazda2 аналогічна першому поколінню. Вона була модифікована з метою підвищення стійкості, керованості і плавності ходу.
У основі системи пасивної безпеки Mazda2 лежить конструкція кузова з сучасною системою перерозподілу і поглинання енергії зіткнення (MAIDAS -- Mazda Advanced Impact Distribution and Absorption System). Вона відводить енергію зіткнення від пасажирського салону. З нею поєднуються шість подушок безпеки (для деяких ринків і версій виконання автомобіля). У перелік засобів активної безпеки входить конструкція, поліпшуюча обзорность, - середня лінія автомобіля опускається у напрямку до капота і розташована на 0 мм нижче, ніж в попередньої моделі. У поєднанні з нижчим положенням зовнішніх дзеркал заднього вигляду це забезпечує водієві кращу обзорность по діагоналі - в напрямі вперед і вниз. Потужні гальмівні механізми, а також системи ABS, EBD, TSC, DSC (для автомобілів з бензиновими двигунами, для деяких ринків) і система екстреного гальмування допомагають водієві краще відчувати педаль і оптимізують роботу гальмівної системи, забезпечуючи бездоганне гальмування.
2. Бензинові двигуни потужністю від 75 до 103 л.с.и турбодизель "common-rail" потужністю 68 л.с. У лінійку бензинових двигунів, пропонованих для Mazda2, входить 1,3-літровий двигун MZR, який (залежно від ринку) має максимальну потужність 55 кВт/75 л.с. або 3 кВт/ л.с.; а також 1,5-літровий двигун потужністю 7 кВт/103 л.с. Обоє бензинового двигуна оснащено системою плавного регулювання фаз газорозподілу (S-VT - Sequential Valve Timing) і оптимізованою системою управління роботою випускних клапанів. Окрім цього, новий двигун з робочим об'ємом 1,5 л обладнаний спеціальною системою зміни довжини впускного тракту (VIS - Variable Induction System), яка позитивно впливає на підвищення моменту двигуна, що крутить, у всьому діапазоні частот обертання. З кінця цього року для нової Mazda2 буде також доступний 1,4-літровий турбодизель MZ-CD з системою уприскування "common-rail". Це такий же чотирициліндровий двигун SOHC (з верхнім розташуванням розподільного валу), який встановлювався на попередню модель Mazda2. Проте він володіє кращою паливною економічністю і дешевший в експлуатації. Він розвиває максимальну потужність 50 кВт/68 л.с. при 4000 мін-1 і максимальний момент, що крутить, 160 Нм всього лише при 2000 мін-1 - для швидкої реакції на натиснення педалі акселератора. У поєднанні з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач з високою точністю перемикання і спеціально підібраним рядом передавальних чисел дизельна версія Mazda2 перетворює водіння на справжнє задоволення.

Сорок років роторним двигунам і спеціальна серія Mazda RX-8

30 травня 19 7 року почався продаж першій моделі Mazda з роторним двигуном - Mazda Cosmo Sport. З тих пір і до кінця квітня 2007 року компанія Mazda виробила 1,97 млн. автомобілів з роторно-поршневыми двигунами (РПД). Mazda - єдиний автовиробник, що здійснює масове виробництво моделей з РПД. Ця традиція досягла кульмінації в 2003 році, коли на ринок вийшла модель RX-8, що стала символом спортивних автомобілів Mazda. Під капотом RX-8 ховався революційний роторний двигун RENESIS - результат 40 років безперервної роботи і досліджень. У 2003 і 200 роках RENESIS чотири рази отримав титул "Двигун року" в різних категоріях. На честь 40-річного ювілею роторно-поршневых двигунів Mazda корпорація Mazda Motor пропонує спеціальну серію RX-8 (для деяких ринків). RX- Special Edition відрізняється деякими деталями шасі і конструкції кузова, а також елементами екстер'єру і інтер'єру. Все це в черговий раз піднімає рівень стандартів в класі спортивних автомобілів.

Для ювілейного RX-8 пропонуються два кольори кузова; нові колеса 10-спиць 18-го радіусу (блискучі, сталевого кольору); оригінальні протитуманні фари, що дають блакитне світло; а також емблема 0-річного ювілею на передніх крилах. Усередині RX-8 Special Edition оббивка сидінь за матеріалом і колірною гаммою гармонує з обробкою салону. Обід рульового колеса обтягнутий чорною шкірою. Важелі гальма стоянки і перемикання передач прикрашені декоративним швом (рукоятка останнього важеля має новий дизайн з сріблястою вставкою в центрі). У базовій комплектації RX-8 Special Edition оснащений потужним двигуном RENESIS, що розвиває максимальну потужність 170 кВт/231 л.с. при частоті обертання 200 мін-1 і максимальний момент, що крутить, 211 Нм при частоті обертання 5500 мін-1. Двигун поєднується з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Крім того, на ювілейній серії RX-8 поперечка передньої підвіски заповнена поліуретановою піною - для тихішого (в порівнянні з базовим RX-8 ) ходу. RX-8 Special Edition також оснащений спортивною підвіскою із спеціальними пружинами і амортизаторами Bilstein, що забезпечують ще більш увлекательное водіння.

Правові умови Мапа сайту ТОВ «ВЕСТ АВТО» - Група компаній «НІКО»