Франкфурт 2009

Цього року на Міжнародному автосалоні у Франкфурті компанія Mazda віддала належне легендарному родстеру МХ-5. Напередодні двадцятиріччя визнаного бестселера Mazda МХ-5, фахівці Mazda спеціально для франкфуртського автосалону створили надлегку версію Superlight. Сконструйований на базі серійного родстера третього покоління, автомобіль відрізняється безкомпромісним спортивним характером. Версія MX-5 Superlight - яскравий приклад єднання водія з автомобілем. Подібно до першого МХ-5, який символізував відродження класичного родстера, версія Superlight втілює ідею відкритих спортивних машин. У новинці стиль "ретро" поєднується з футуристичними мотивами. МХ-5 забезпечує увлекательное водіння, гідне спортивного автомобіля, оскільки оснащений потужним 1,8-літровим бензиновим двигуном MZR. Крім того, концепт має унікальний кузов без вітрового скла.

 

 

Також на стенді Mazda був показаний оновлений спортивний кросовер СХ-7 з екологічно чистим 2,2-літровим турбодизелем.   Оновлений SUV-кроссовер Mazda відрізняється вдосконаленим екстер'єром і інтер'єром, що надають новинці ще престижнішого вигляду. Завдяки новим технологіям СХ-7 має гармонійне співвідношення "ціна-якість". До того ж лінійка двигунів поповнилася 2,2-літровим турбодизелем MZR-CD третього покоління з системою Common-rail. Витрата палива в змішаному циклі складає 7,5 л/100 км., а викид СО2 -199 г/км. Максимальна потужність цього двигуна рівна 173 л.с. при максимальному моменті, що крутить, в 400 Нм.

Оновлений кросовер - це перший японський легковий автомобіль, оснащений селективним каталітичним нейтралізатором (SCR). Він поєднується з бензиновим двигуном, 2,3-літровим MZR DISI, який розвиває максимальну потужність 260 л.с. і максимальний обертальний момент 380 Нм. Крім того, тепер для СХ-7 пропонується нова компактна навігація з дисплеєм високого розрышення, а також система моніторингу простору за автомобілем (RVM) і система попередження про екстрене гальмування. До шасі оновленого СХ-7 внесені деякі удосконалення, поліпшена керованість і стійкість. Зокрема, стала жорсткішою несуча конструкція кузова, а у підвісці використані нові амортизатори. Від попередньої моделі кросовер успадкував систему повного приводу з підсистемою активного перерозподілу обертального моменту (ATS), що забезпечує прекрасні тягово-динамічні характеристики за будь-яких дорожніх умов.

Правові умови Мапа сайту ТОВ «ВЕСТ АВТО» - Група компаній «НІКО»