Звернення до власника Mazda

Щиро вітаємо Вас з придбанням автомобіля Mazda

Ця інформація, разом з інструкцією з експлуатації, детально поінформує Вас про правила безпечної експлуатації і обслуговування автомобіля.Будь ласка, уважно ознайомтеся зі змістом цих документів, ретельно виконуйте всі вимоги, і тоді Ви відчуєте справжній комфорт і всі переваги, які надасть Вам новий автомобіль Mazda.

В разі виникнення будь-яких питань з приводу експлуатації або обслуговування, звертайтеся, будь ласка, до офіційного дилера Mazda у місті Вашого перебування. Пам'ятайте, що від того чи дотримуєтеся Ви правил експлуатації, залежить рішення про компенсацію витрат на гарантійний ремонт, якщо в цьому виникне необхідність.

Важлива інформація для Вашої безпеки

Запасні частини, аксесуари, зміна конструкції автомобіля

Ваш автомобіль створений для безпечної експлуатації. Всі компоненти були ретельно спроектовані інженерами Mazda для забезпечення найвищої міри активної і пасивної безпеки. Майте на увазі, що внесення будь-яких змін до конструкції автомобіля може значно понизити міру його безпеки; до таких змін відносяться не лише використання невідповідних запасних частин, а також будь-яких аксесуарів і доп. устаткування, включаючи колісні диски і автопокришки, які не сертифіковані для використання!

З метою забезпечення Вашої безпеки, ми рекомендуємо використання виключно оригінальних запасних частин Mazda і оригінальних аксесуарів Mazda, а також інших товарів, які підтверджені Mazda.Оригінальні запчастини і аксесуари Mazda були сконструйовані, виготовлені і випробувані для Вашого автомобіля Mazda і  відповідають рівню якості Mazda.

Ми не можемо нести відповідальність ні за які запасні частини, аксесуари або доп. устаткування, які не підтверджені для використання Mazda, а також ні за які інші технічні зміни. Mazda не може визначати міру придатності, безпеки і надійності неоригінальної продукції і надавати будь-які гарантії на неї.

Оригінальні запчастини, аксесуари і іншу продукцію, підтверджені для використання Mazda, Ви можете придбати в дилерській мережі офіційного дистриб'ютора Mazda в Україні -  ДП «АВТО Інтернешнл».  Перш ніж придбати запчастини або упровадити будь-які зміни в конструкцію Вашого автомобіля, проконсультуйтеся з представниками дилера або дистриб'ютора.

Огляд цифрової сервісної книжки (ЦСК)

З впровадженням компанією Mazda “ Цифрової Сервісної Книжки”,  весь спектр послуг ЦСК, які надаються цією компанією після продажу автомобіля, представлений на новітньому технологічному рівні. 

Придбання і експлуатація нового автомобіля, або навіть парку автомобілів -  це велика інвестиція. Захист такої інвестиції, аби гарантувати Вам найвищу якість перепродажу, вимагає високої якості технічного обслуговування. Це підкріплюється веденням точних і постійних записів про кожен факт виконання планового техобслуговування. Донині така історія фіксувалася в паперових Сервісних Книжках, які зберігалися власником. Сервісним Книжкам може бути завдана шкода, вони можуть бути втрачені, а також, вони є відкритими для внесення неточних або навіть неправдивих даних. 

Але все це було піддано змінам з впровадженням абсолютно нової системи - “ Цифрової Сервісної Книжки”. 

Записи ЦСК для нових моделей автомобілів Mazda зберігаються в центральній системі  Mazda, доступ до якої здійснюється через мережу Інтернет. Авторизовані ремонтні компанії здійснюють доступ до записів “ Цифрової Сервісної Книжки”  на порталі компанії Mazda, аби відновити історію обслуговування кожного зареєстрованого автомобіля після того, як буде виконано кожне планове обслуговування, інспекція кузова або післягарантійне обслуговування. Після проведення чергового обслуговування співробітники СТО роздрукують і вкладуть у Вашу сервісну книжку, роздруковану виписку з реєстру записів про Ваш автомобіль Mazda.

Роздрукована повна історія регламентних обслуговувань машини, безумовно, підвищить ціну Вашого автомобіля при перепродажу.  Наші зусилля спрямовані на те, аби зробити процес обслуговування Вашого автомобіля ще приємнішим і зручнішим для Вас.

Гарантійні зобов'язання

На нові автомобілі Mazda, які реалізовані безпосередньо офіційним дистриб'ютором або його уповноваженими дилерами встановлений гарантійний термін експлуатації 36 місяців ( 3 роки) або 100000 км. пробігу, що настає, починаючи з дати продажу першому власнику.

Продавець замінить або відремонтує деталі, які виявилися дефектними під час гарантійного періоду, за умови дотримання правил експлуатації і регулярного проходження технічного обслуговування на СТО ДП «АВТО Інтернешнл»  або його уповноважених дилерів.

Виробник залишає за собою право вносити зміни до конструкції або специфікації автомобілів, які випускаються, у будь-який час без попереднього повідомлення і без будь-яких зобов'язань внести такі зміни до вже проданих автомобілів.

Регулювання

Сервісні регулювання виконуються безкоштовно впродовж перших 3 місяців або  6 000 км. пробігу, що настає, починаючи з дати продажу.

Сервісними регулюваннями вважаються невеличкі ремонти, які переважно не пов'язані із заміною деталей, такі як балансування коліс, регулювання кутів установки коліс, натягнення приводных ременів, регулювання тросів перемикання автоматичної трансмісії, регулювання замків дверей, капота, кришки багажника. Дозаправка хладагента кондиціонера повітря проводиться безкоштовно впродовж 1 року з дати продажу (при необхідності). Гарантія на акумуляторну батарею встановлюється строком на 1 (один) рік, якщо інше не обговорене у контракті і не відмічене в розділі «ОСОБЛИВІ ВІДМІТКИ».

Автомобіль автоматично знімається з гарантійного обслуговування при перевищенні пробігу між регламентними техобслуговуваннями більше 500 км.Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки ремонту або заміни деталей автомобіля, необхідність в заміні яких виникла в результаті:

-  аварії:

-  порушень правил експлуатації, викрадання або пожежі з нанесенням будь-яких пошкоджень окремих вузлів або автомобіля уцілому;

-  недотримання періодичності і об'єму обов'язкового регламентного техобслуговування;

-  механічних пошкоджень;

-  проведення робіт з техобслуговування і ремонту особами або підприємствами, які не є офіційними дилерами ДП «АВТО Інтернешнл»;

-  встановлення устаткування (сигналізація, протиугонні пристрої, додаткові нагрівачі, автомобільні комплекти мобільного зв'язку і так далі), яке не відповідає технічним вимогам Виробника для даного автомобіля; проведення цих робіт на СТО, які не уповноважені Дистриб'ютором, а також без дозволу Дистриб'ютора або дилера (за узгодженням з Дистриб'ютором) з внесенням відмітки у розділі «ОСОБЛИВІ ВІДМІТКИ»;

-  використання неоригінальних запасних частин, паливно-мастильних матеріалів і робочих рідин, які не передбачені Виробником для даного автомобіля;

-  впливу несприятливих зовнішніх чинників, таких як: кислотні атмосферні осідання, град, блискавки, повені, солі, хімічно і фізично агресивне середовище і так далі

-  зміни конструкції і параметрів автомобіля без згоди ДП «АВТО Інтернешнл»;

-  використання автомобіля для перегонів або подібних цілей.

Внесення змін до чинних свідчень спідометра автомобіля автоматично анулює гарантію.

Чинна гарантія не поширюється на випадки заміни устаткування автомобіля  і матеріалів, яким притаманний природний знос:

-  всі без виключення фільтри;

-  свічки запалення  і напруження;

-  паливні форсунки;

-  ремінні і ланцюгові передачі (включаючи паси, ланцюги, їх ролики і натягувачі);

-  диски зчеплення;

-  гальмівні диски і колодки;

-  гумові деталі склоочисників;

-  гумові деталі ущільнювачів дверей, багажника, капота;

-  гумові деталі кріплення системи відпрацьованих газів;

-  скло і дзеркала;

-  лампи і плавкі запобіжники;

-  автошина;

-  паливні насоси;

-  каталізатори;

-  лямбда-зонди;

-  масла і інші експлуатаційні рідини.

Перелік видів робіт, які не є гарантійними і оплачуються власником:

Регламентне техобслуговування:

-  заміна всіх без виключення фільтрів;

-  заміна масел (моторне, трансмісійне, компресора кондиціонера) і експлуатаційних рідин (гальмівна, охолоджувальна, автоматичної трансмісії, гідропосилювача керма, склоомивача);

-  заміна ремінних і ланцюгових передач (відповідно до норм Виробника);

-  чищення свічок, форсунок, дросельних заслінок.

Роботи з поточного техобслуговування:

-  заміна устаткування і матеріалів, яким притаманний природний знос;

-  діагностика стану підвіски, трубопроводів, рівнів технічних рідин;

-  регулювання двигуна, не пов'язані з ремонтними роботами;

-  регулювання зчеплення і гальм;

-  балансування коліс;

-  антикорозійна обробка кузова і лакофарбного покриття;

-  проточка гальмівних дисків.

Роботи з профілактичного обслуговування, у тому числі:

-  миття, полірування лакофарбного покриття, мастило, доливанняи експлуатаційних рідин;

-  регулювання кутів установки коліс.

Не приймаються рекламації з приводу виходу з ладу елементів паливної апаратури (паливні насоси, форсунки і ін.) і елементів системи випуску відпрацьованих газів (кисневі датчики, каталізатори, резонатори, глушники і ін.).

У моделях з бензиновими двигунами необхідно використовувати бензин лише з октановим числом не нижче 95!

Не розглядаються претензії власника автомобіля, пов'язані з підвищеною витратою палива і масла, якщо в результаті повної діагностики двигуна і ходової частини автомобіля не виявлено будь-яких порушень в їх роботі.

Максимальна витрата масла двигуном в процесі експлуатації:

•  перші 3000 км. - не регламентується

•  після 3000 км. - до 1 л на кожні 1300 км. пробігу (звичайний двигун)

- до 1 л на кожні 800 км. пробігу (роторний двигун).

Не беруться до розгляду рекламації в разі відсутності  або втрати  «Гарантійної і сервісної книжки»  і неможливості відновити дані про проходження обов'язкового регламентного техобслуговування.

Категорії предметів і операцій, за які власник автомобіля зобов'язаний здійснити оплату, в разі їх пошкодження і ремонту:

Знос від часу і від впливу довкілля:

-  фарбування (вм'ятини, сколи, подряпини, відшаровування, які виникли після продажу автомобіля, а також в результаті природного зносу і впливу атмосферних чинників). При виявленні наведених вище пошкоджень власник зобов'язаний усунути їх своєчасно і за свій рахунок;

-  м'які обробні матеріали, включаючи гумові ущільнювачі дверей, капота, багажника (знос, забруднення, вицвітання, деформація, розривши або розрізання в процесі експлуатації);

-  металеві обробні матеріали (вм'ятини, зколи, подряпини, вицвітання, помутніння або інші пошкодження, які виникли після постачання автомобіля, і нормальний знос від впливу довкілля);

-  пошкодження скла, двигуна або кузова, які виникли внаслідок несприятливих  погодних умов і механічних пошкоджень на дорогах в процесі експлуатації.

При виявленні вищезгаданих пошкоджень власник зобов'язаний усунути їх вчасно і за свій рахунок. Виробник і Продавець також не несуть відповідальності у випадках використання уповноваженими дилерами в процесі обслуговування і ремонту автомобілів недоброякісних матеріалів  або неякісного виконання робіт. У таких випадках дилер несе відповідальність самостійно.

Перед початком експлуатації автомобіля власник зобов'язаний ознайомитися з правилами і рекомендаціями з експлуатації транспортного засобу, наведеними в «Інструкції з експлуатації»,  і ретельно їх дотримуватися в процесі експлуатації.

Власник нового автомобіля несе повну відповідальність за своєчасне проходження обов'язкового регламентного технічного обслуговування під час гарантійного періоду експлуатації.

При проведенні кожного технічного обслуговування в період гарантійного терміну експлуатації власник зобов'язаний надати «Гарантійну і сервісну книжку»  для перевірки відміток про попередні регламентні техобслуговування і внесення відмітки про виконане обслуговування. Зберігайте  всі документи про проходження обслуговування для подачі їх в разі виникнення спірних питань.

Якщо автомобіль з будь-яких обставин не експлуатувався тривалий час, необхідно проходити  техобслуговування один раз у дванадцять місяців*, незалежно від пробігу.

В разі необхідності зробити поїздку на велику відстань напередодні чергового техобслуговування власник може отримати від продавця, або на сайті www.mazda.ua інформацію про наявність уповноважених СТО по маршруту руху, де він може пройти чергове регламентне обслуговування (стр.19-20).

При зміні власника автомобіля новий власник зобов'язаний не пізніше як за тижневий термін після покупки автомобіля заповнити у дилера відповідні графи «Гарантійної і сервісної книжки».  В іншому випадку гарантія втрачає силу. Гарантія також втрачає силу після перепродажу автомобіля третьому власникові.

* -  один раз на десять місяців для автомобіля Mazda CX-9

Гарантія на фарбування і корозію

 

Фарбування Вашого автомобіля і зовнішні поверхні (за винятком внутрішніх) металевих панелей його кузова не мають дефектів матеріалів і їх обробки.

ДП « АВТО Інтернешнл»  або уповноважений дилер ДП «АВТО Інтернешнл»  безкоштовно усунуть пошкодження фарбування і корозію поверхонь автомобіля в разі виявлення дефектів, за умови його нормальної експлуатації.

Дія гарантії

Дана гарантія поширюється на автомобілі, які реалізовані безпосередньо  ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноваженими дилерами ДП «АВТО Інтернешнл»  при виконанні Власником вимог Виробника стосовно правил експлуатації і догляду за транспортним засобом.

Термін гарантії

Ця гарантія дійсна впродовж перших 36 місяців (3-х років) незалежно від пробігу, починаючи з дати продажу першому власникові.

Обмеження гарантії

Дана гарантія не поширюється на такі випадки:

Відповідальність Власника

Власник зобов'язаний  доглядати автомобіль, згідно вимогам інструкції з  експлуатації.

Власник зобов'язаний за власний рахунок проходити, як частину регламентного обслуговування, щорічний огляд стану кузова на СТО офіційного дистриб'ютора Mazda або його дилерської мережі.

Стежити за своєчасним і повним проведенням регламентного обслуговування і проведенням перевірки стану кузова на СТО офіційного дистриб'ютора Mazda або його дилерської мережі, ставити відповідні відмітки в даній книжці.

Без затримок і за свій власний рахунок ремонтувати всі пошкодження лакофарбного покриття і корозії кузова, які були виявлені під час огляду стану кузова, і виникли унаслідок недотримання правил користування або внаслідок впливу зовнішніх чинників.

Власник зобов'язаний у термін не більше 15 днів повідомити офіційного дистриб'ютора або уповноваженого дилера про виявлення корозії металевих панелей автомобіля.

Гарантія проти крізної корозії кузова

Металеві панелі кузова Вашого автомобіля не мають дефектів матеріалів і їх обробки, які викликані їх крізною корозією ззовні у середину. ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноважений дилер ДП « АВТО Інтернешнл»  безкоштовно відремонтують  пошкоджені металеві панелі кузова автомобіля в разі виявлення дефектів матеріалів (або їх обробки)  з крізною корозією, за умови дотримання власником правил експлуатації.

Дія гарантії

Дана гарантія поширюється на автомобілі, які реалізовані безпосередньо  ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноваженими дилерами ДП «АВТО Інтернешнл»  при виконанні Власником вимог Виробника щодо правил експлуатації і догляду за транспортним засобом. Гарантія зберігається в разі зміни власника впродовж терміну її дії.

Термін гарантії

Дана гарантія дійсна впродовж наступних періодів, незалежно від пробігу, починаючи з дати продажу першому власникові: 144 місяці (12 років).

Обмеження гарантії

Дана гарантія не поширюється на такі випадки:

Будь-яка крізна корозія автомобіля, яка виникла унаслідок аварії, пожежі, механічних пошкоджень, вплива фізично або хімічно агресивного середовища, порушень правил експлуатації або зміни конструкції автомобіля.

Будь-яка крізна корозія автомобіля, яка виникла унаслідок дії піску, солей, граду, кислотних атмосферних опадів або інших природних явищ.

Будь-яка крізна корозія автомобіля, яка виникла унаслідок невиконання Власником своїх зобов'язань, які вказані нижче. Будь-яка крізна корозія частин автомобіля, які не є металевими панелями його кузова.

Компоненти системи випуску відпрацьованих газів і ходової частини не відносяться до металевих панелей кузова автомобіля.

Будь-яка крізна корозія частин автомобіля, ремонт яких здійснювався з порушенням вимог і рекомендацій Mazda Motor Corporation і з використанням неоригінальних запчастин, і не на СТО ДП «АВТО Інтернешнл»  або його уповноважених дилерів.

Відповідальність Власника

Власник зобов'язаний доглядати автомобіль, згідно вимогам інструкції з експлуатації.

Власник зобов'язаний за власний рахунок проходити, як частину регламентного обслуговування, щорічний огляд стану кузова на СТО офіційного дистриб'ютора Mazda або його дилерської мережі.

Стежити за своєчасним і повним проведенням регламентного обслуговування і проведенням перевірки стану кузова на СТО офіційного дистриб'ютора Mazda або його дилерської мережі, ставити відповідні відмітки в сервісній книжці.

Без затримок і за свій власний рахунок ремонтувати всі пошкодження лакофарбного покриття і корозії кузова, які були виявлені під час огляду стану кузова, і виникли унаслідок недотримання правил догляду або унаслідок впливу зовнішніх чинників.

Власник зобов'язаний у найкоротший термін повідомити офіційного дистриб'ютора або уповноваженого дилера про виявлення корозії металевих панелей автомобіля.

Гарантія на оригінальні запчастини і аксесуари

Оригінальні запчастини Mazda і оригінальні аксесуари Mazda не мають дефектів матеріалів і їх обробки, згідно наступних термінів і умов.

Дана гарантія поширюється на оригінальні нові або оновлені запчастини і аксесуари Mazda, які реалізовані і встановлені ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноваженими дилерами ДП «АВТО Інтернешнл».

По даній гарантії ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноважений дилер ДП «АВТО Інтернешнл безкоштовно відремонтують або замінять будь-яку запасну частину або аксесуар, які мають дефекти.

Дія гарантії

Дана гарантія поширюється на оригінальні запчастини Mazda і оригінальні аксесуари Mazda, що реалізовані безпосередньо ДП «АВТО Інтернешнл»  або його  уповноваженими дилерами при виконанні Власником вимог Виробника відносно правил експлуатації і догляду за транспортним засобом.

Гарантія зберігається, в разі зміни власника в перебігу терміну її дії.

Термін гарантії

Гарантія дійсна протягом 12 місяців, починаючи з дати встановлення деталі на СТО ДП «АВТО Інтернешнл»  або уповноваженого дилера.

Аксесуари

Гарантія на аксесуари встановлюється на період дії  гарантії на автомобіль (36 місяців/100 000 км.) або 12 місяців з дня встановлення - залежно від того, що настає пізніше.

Обмеження

Дана гарантія не поширюється на такі випадки виходу деталей з ладу:

Пошкодження або псування в результаті аварії, нецільового використання, зміни конструкції.

Пошкодження або корозія поверхонь унаслідок дії механічних  пошкоджень, фізично і хімічно агресивного середовища, піску, солей, граду, кислотних атмосферних опадів, блискавок, повенів і інших природних явищ.

Природний знос.

Встановлення запчастин і аксесуарів на автомобілі, в яких змінені чинні показники одометра, або коли неможливо визначити пробіг.

В разі, якщо оригінальні запчастини Mazda і оригінальні аксесуари Mazda встановлені не на СТО ДП «АВТО Інтернешнл»  або його уповноважених дилерів.

В разі, якщо неможливо визначити дату встановлення деталі.

В разі, якщо на автомобіль встановлені запасні частини або аксесуари виробництва не Mazda.

Допомога власникові

Забезпечення Вашого повного і безперечного задоволення від володіння автомобілем -  основне завдання Mazda.

З цією метою створена мережа офіційних дилерів, які мають достатні для фахівців навички і устаткування для забезпечення безвідмовної роботи Вашого автомобіля Mazda.В разі, якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу обслуговування Вашого автомобіля, ми рекомендуємо:

КРОК 1. Зверніться, будь ласка, зі своїм питанням до уповноваженого дилера ДП «АВТО Інтернешнл»  у Вашому регіоні.

Це найшвидша путь до вирішення Вашої проблеми.

КРОК 2 Якщо Ви відчуваєте, що  допомоги дилера недостатньо, будь ласка, звертайтеся до офіційного дистриб'ютора Mazda Motor Corporation ДП «АВТО Інтернешнл»  за адресою:

Україна04073, Київ, пр-т. Московський, 22а

телефони: (044) 230-15-33

Перелік і обсяг операцій з технічного обслуговування Вашого автомобіля і розклад його проведення наведено в Інструкції з експлуатації.

Пробіг між черговими регламентними обслуговуваннями для Вашого автомобіля Mazda складає:

• 5 000  км. (перше проміжне обслуговування для всіх моделей);

• 15 000  км. /12 місяців експлуатації (для Mazda6 MPS, Mazda3 MPS, СХ-7);

• 15 000  км. /10 місяців експлуатації (для Mazda СХ-9);

• 20 000  км. (12 500 миль) /12 місяців експлуатації (що настане раніше) (для Mazda2, Mazda3, Mazda5, Mazda6, BT-50).

Пам'ятайте, що відповідальність за своєчасне проходження регламентного технічного обслуговування під час гарантійного періоду експлуатації і наявність відповідної відмітки у сервісній книжці несе власник автомобіля.

Після проведення чергового обслуговування співробітники СТО повинні роздрукувати і вкласти у Вашу Сервісну Книжку роздруківку з ЦСК.

Ваша історія ТО зберігається в Інтернеті, в центральному сховищі Mazda. Це забезпечує безпечне, акуратне і постійне ведення історії обслуговувань Вашого автомобіля.

•  Співробітники ремонтної майстерні повинні роздруковувати виписку з центральної системи Mazda, на якій буде вказано підтвердження виконання сервісного обслуговування Вашого автомобіля і поставити на роздруківці штамп.

•  Роздруківкм повинні зберігатися у кишені у кінці сервісної книжки.

Збереження записів в актуальному стані

•  Своєчасно надаючи автомобіль для проходження ТО і оновлення записів в ЦСК, Ви зберігаєте цінність Вашого автомобіля і захищаєте Вашу інвестицію.

Якщо у Вас є питання відносно Цифрової Сервісної Книжки (ЦСК), будь ласка, зверніться до офіційного дилера чи дистриб'ютора Mazda в Україні. Також контактуйте з нами через наш сайт www.mazda.ua

Правові умови Мапа сайту ТОВ «ВЕСТ АВТО» - Група компаній «НІКО»