Інженери Mazda Motor Corporation були удостоєні двох нагород за Технологічний Розвиток на 62-й церемонії нагородження Товариства інженерів автомобільної промисловості Японії (JSAE) в Йокогамі. Одна група розробників Mazda була визнана за поліпшення продуктивності сажового фільтру (DPF), інша група - за досягнення рекордного ступеня стиснення і, відповідно, зниження тертя і поліпшення витрат палива в новому бензиновому двигуні SKYACTIV-G. Премія JSAE - це знак визнання видатних нових продуктів або технологій, які сприяють розвитку автомобільної техніки.
Одна нагорода була вручена за поліпшення технології одиночного нанокаталізатору Mazda, враховуючи поліпшення термічної стійкості і роботу при низьких температурах. Ця технологія застосовується для дизельних двигунів нового покоління Mazda - SKYACTIV-D. Ці удосконалення дозволяють технології, яка раніше використовувалася тільки в піддонному каталітичному нейтралізаторі, тепер працювати в перетворювачі, прикріпленому безпосередньо до двигуна. Вона також дозволяє скоротити на 30 - 50% використання рідкісних металів платинової групи (МПГ) без погіршення продуктивності.
Другу премію за Технологічний Розвиток отримали два революційних досягнення технології внутрішнього згорання. У новому поколінні бензинових двигунів SKYACTIV-G розробникам Mazda вдалося досягти рекордного ступеня стиснення 14.0:1 - найвищого серед серійних двигунів. Також були визнані поліпшення ефективності використання палива завдяки зниженню механічного тертя та насосних втрат.