Новини

В Іспанії пройшла європейська презентація нового покоління компактного хетчбека Mazda2

Ми очікували знайомства з найменшим представником сім'ї Mazda на автошоу в Парижі. Проте в компанії прийняли справедливе рішення, що нова Mazda2 вимагає до себе максимум уваги, тому автошоу, нехай навіть таке престижне, як бієнале в Парижі, не місце для масштабної і ефектної презентації. Побачивши машину в Барселоні, ми в черговий раз переконалися в прозорливості маркетологів компанії Mazda. Дійсно, яскравий та емоційний хетчбек, виконаний у фірмовому стилі KODO, заслуговує, щоб з ним познайомитись тет-а-тет, в теплій, затишній атмосфері.

На презентації можна було не тільки уважно і без суєти вивчити автомобіль, але і поспілкуватися з людиною, яка має безпосереднє відношення до його народження - головним дизайнером проектів Mazda Hazumi і Mazda2 Райо Янагісава (Ryo Yanagisawa). Саме він презентував машину численним представникам інтернаціональної преси. Янагісава-сан розповів про багатогранну філософію KODO, повідав про застиглу динаміку, потоки сил та інші цікаві стилістичні образи, які знайшли своє втілення в новій Mazda2.

Дійсно, дивлячись на автомобіль дивуєшся дизайнерам, яким вдалося створити для компактного хетчбека В-класу настільки динамічний і стрімкий профіль. Елементами революційного дизайну є короткий передній звис, зміщений назад салон та енергійні розчерки підштампувань боковин кузова. Mazda2 нагадує хижака, який зачаївся, щоб одним потужним стрибком наздогнати жертву. Не менш ефектно вигладає салон нової Mazda2, який здається запозиченим з автомобіля вищого класу. Кожна лінія інтер'єру ретельно промальована, відчувається увага до деталей, аж до дрібниць. Матеріали обробки та оригінальні комбінації кольорів з декоративними рядками, також свідчать, що нова Mazda2 суттєво «подорослішала».

Але, все це перші емоції. Спробуємо ж, наскільки гарна новинка на ходу і займемося найцікавішим – дорожніми випробуваннями. Першою ми оцінимо бензинову модель, яка, до речі, представлена відразу в трьох версіях потужності - 75, 90 і 115 кінських сил. Цікаво, що незалежно від потужних характеристик двигуна, новинка впевнено почуває себе як у місті, так і на швидкісних магістралях. Причому, 1,5-літровий двигун - еластичний, добре тягне навіть на найнижчих обертах. Особливо варто відзначити малий рівень шумів в салоні і продуману ергономіку. Оперувати як 5-ти, так і 6-ти ступінчастою «механікою» просто і приємно завдяки короткому ходу важеля і чіткій роботі зчеплення. Треба сказати, що знайти погані дороги в Іспанії, принаймні, в рамках нашого нинішнього тесту, нам не вдалося. Ну а з тими нерівностями, які траплялися на шляху нашої Mazda2, незалежна передня підвіска і напівзалежна задня, впоралась без проблем.

Другий день випробувань дозволив оцінити поведінку машини на мокрій дорозі, коли, абсолютно несподівано хлинув дощ. Але навіть природні катаклізми не змогли «кинути тінь» на Mazda2. Автомобіль чітко тримав дорогу, та адаптивний електропідсилювач керма дозволяв точно керувати машиною. Під капотом нашого чергового випробуваного був 1,5-літровий турбодизель. Тяговитий мотор добре показав себе на гірській дорозі із затяжними підйомами і спусками, де він допомагав сповільнювати машину. У тісній і гучній Барселоні абсолютно нова Mazda2 здивувала гарним оглядом і маневреністю. Розлучатися з новинкою було щиро таки шкода, а в душі виникало почуття «білої» заздрості до європейців, які зможуть придбати машину в найближчі кілька місяців. Втішає тільки те, що нова Mazda2 приїде до України наступного літа, і ми з вами зможемо насолодитися її формами та приємними емоціями, а також дізнатися про неї більше.