Найяскравішим проявом філософії Mazda Jinba Ittai «водій та автомобіль – одне ціле», яка поєднує людиноорієнтований підхід в дизайні та технологіях, є динаміка руху нової CX-5.
Додаткове покращення динаміки та передбачуваності реакції завдяки вдосконаленню технологій SKYACTIV-BODY, SKYACTIV-CHASSIS та SKYACTIV VEHICLE DYNAMICS нової CX-5 забезпечує відчуття абсолютного контролю над автомобілем. Його реакція на дії водія щодо прискорення, керування та гальмування є максимально чіткою.
Інноваційна система G-Vectoring Control суттєво підвищує керованість автомобіля при русі в поворотах та на слизькій дорозі та робить рух набагато безпечнішим навіть для водіїв-початківців. Короткостроково регулюючи крутний момент двигуна у відповідь на рухи керма, вона забезпечує контроль над прискоренням та оптимізує навантаження на кожне колесо, отримуючи при цьому високі результати в керованості та стійкості автомобіля.
SKYACTIV-BODY нової CX-5 може похвалитися збільшенням торсійної жорсткості кузова на 15% в порівнянні із попередньою моделлю, що сприяє зменшенню затримки реакції кузова на повороти керма.
Системи керування, підвіски та гальмування SKYACTIV-CHASSIS нової CX-5 були модернізовані з метою покращення стабільності керування та рівня комфорту, за які CX-5 вже отримала загальне визнання, додатково збагачуючи та підвищуючи задоволення від керування автомобілем у стилі Jinba Ittai.
Не важливо, який двигун ви обираєте для себе – бензинові двигуни SKYACTIV-G 2.0 л. потужністю 150 к.с. чи 2.5 л. потужністю 194 к.с. або дизельний двигун SKYACTIV-D 2.2 л. потужністю 175 к.с. – економія витрати палива та миттєве прискорення забезпечено
6-ступінчата автоматична коробка передач SKYACTIV-DRIVE поєднує найкращі якості звичайної автоматичної коробки перемикання передач, безступінчатої трансмісії та коробки перемикання передач подвійного зчеплення в одному компактному та легкому корпусі. Полегшена 6-ступінчата механічна коробка перемикання передач SKYACTIV-MT в парі з 2.0-літровим бензиновим двигуном дає відчуття повного контролю над прискоренням автомобіля.
Плавні переходи між силами інерції під час гальмування, входження у поворот та прискорення необхідні для Jinba Ittai і на багато років стали одним із найбільших пріоритетів компанії Mazda у конструюванні автомобілів. Система G-Vectoring Control (GVC) – дебютна технологія із серії SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS – підносить відчуття легкого та точного керування на ще вищий рівень. GVC стала першою у світі технологією, що коригує крутний момент у відповідності до кута повороту керма та оптимізує навантаження на кожне колесо, що надає суттєвої стабільності автомобілю як при входженні в поворот, так і при керуванні автомобілем на слизькій дорозі. Втручання відбувається за допомогою миттєвої зміни кута випередження запалювання, що призводить до короткочасного падіння крутного моменту і імпульсного уповільнення автомобіля, що додатково навантажує передню вісь. В результаті водій отримує додаткову впевненість при керуванні за рахунок більш стабільної «поведінки» автомобіля, а пасажир відчуває додатковий комфорт.
Розроблену в контексті філософії проактивної безпеки Mazda, нову CX-5 оснащено вдосконаленим та розширеним комплексом сучасних та інноваційних технологій безпеки Mazda – i-ACTIVSENSE, які забезпечують найвищий рівень безпеки автомобіля у своєму класі. Використання спрямованої вперед камери (FSC) у поєднанні із переднім радарним датчиком розширило можливості технологій Mazda i-ACTIVSENSE.
У пошуках рішень для ідеальної видимості під час руху у нічний час кількість сегментів, з яких складаються модулі світлодіодних фар, збільшено з чотирьох до дванадцяти. Вдосконалена система ALH завдяки використанню спрямованої вперед камери має три унікальні функції: противідблискове дальнє світло, широкодіапазонне ближнє світло та режим освітлення під час руху автострадою.
Система RTCA контролює простір навколо автомобіля під час руху заднім ходом, попереджаючи водія про виявлення автомобілів, що наближаються в поперечному напрямку
Обладнана високоефективною спрямованою вперед камерою, ця система помічає інші машини та пішоходів перед автомобілем й автоматично застосовує гальма, щоб допомогти уникнути аварій та пом’якшити їхні наслідки під час руху в діапазоні приблизно від 4 до 80 км/год (для виявлення автомобіля попереду) та між приблизно 10 та 80 км/год (для виявлення пішохода).
Система контролю «сліпих зон» BSM, на відміну від системи контролю «сліпих зон» RVM, яка використовувалась раніше, попереджає водія про наявність автомобілів, що рухаються не тільки з боків та ззаду в тому ж напрямку, а й про наявність перешкод на шляху автомобіля при русі заднім ходом (RCTA). Іншими словами, значно збільшився діапазон роботи датчиків системи, завдяки чому вона спрацьовує не тільки при русі по прямій, а й при виїзді з парковки.
Система LDWS за допомогою направленої вперед камери, зчитує розмітку з поверхні дороги. Попереджає водія про ненавмисне (без вмикання покажчиків повороту) зміщення зі своєї смуги руху. Камера розпізнає лінії дорожньої розмітки перед автомобілем і обчислює положення автомобіля по відношенню до цих ліній. Якщо система виявила тенденцію до зміщення автомобіля зі своєї смуги, то вона подає звуковий сигнал, що попереджає водія.