Severity: Notice
Message: Trying to get property of non-object
Filename: templates/header.php
Line Number: 34
Найсучасніші технології SKYACTIV – це ефективні та економічні двигуни, безпечний та надлегкий корпус, а також підвіска, що дарує задоволення від кожної поїздки.
В японській культурі є таке поняття – Jinba Ittai, – яке означає єдність вершника та його коня. Застосовуючи це поняття до Mazda, Jinba Ittai – це відчуття, ніби автомобіль є продовженням тіла водія, це саме те, що робить всі автомобілі Mazda такими особливими.
Така унікальність – результат втілення загальної філософії створення автомобілів Mazda, в центрі якої – людина, її комфорт та безпека. Це також впевненість, що на будь-яку команду та дію водія автомобіль реагуватиме чітко, швидко та точно, так, ніби є частиною самого водія. З появою оновленої Mazda3 відчуття Jinba Ittai виходить на ще вищий рівень. Це – перша серійна модель, з якої Mazda починає втілювати свою нову концепцію контролю руху автомобіля – SKYACTIV-VEHICLE DYNAMIC.
При розробці Mazda3 інженери використовували унікальну розробку Mazda – комплекс найновіших технологій SKYACTIV, що дозволило зробити кузов автомобіля легким, і в той же час неймовірно міцним. Невелика в порівнянні з конкурентами вага кузова позитивно впливає на динаміку, керованість та економічність, а міцність конструкції – на вдосконалення його активної безпеки. Секрет полягає у виготовлених зі спеціального сплаву деталях кузова. Використання такого сплаву дозволяє збільшити жорсткість конструкції, а його невелика вага допомагає зменшити рівень витрати пального, покращити керованість та ходові характеристики автомобіля.
Для забезпечення спортивного керування автомобілем у стилі Jinba Ittai, Mazda3 обладнано амортизаторною підвіскою МакФерсон попереду й багатоважільною підвіскою ззаду, налаштованими спеціально для гарантування стійкості на високих швидкостях та швидкого, потужного відгуку на низьких та середніх швидкостях. Система рульового управління з підсилювачем забезпечує чітку, чутливу роботу автомобіля з позитивним зворотнім зв’язком.
Бензиновий двигун SKYACTIV-G розганяється краще і при цьому витрачає менше пального. Висока ступінь стиснення дозволила значно поліпшити ефективність – він став на 15 відсотків економічнішим. Крім того, інновації SKYACTIV дозволили зробити двигун на 10% легшим та збільшити крутний момент на 15%. В Україні доступний 1.5-літровий бензиновий агрегат з потужністю 120 к.с.
У Mazda повністю модернізували механічну коробку передач. На диво легка та компактна, із значно зменшеним коефіцієнтом внутрішнього тертя, вона вносить свій вклад до більш ефективної передачі крутного моменту на колеса.
Нова автоматична коробка SKYACTIV-Drive перемикається швидко і плавно, динамічно реагує на зміни навантаження на двигун на низьких швидкостях і завдяки цьому дозволяє витрачати менше палива. Серце SKYACTIV-Drive — це 6-ступінчастий гідротрансформатор з повним спектром блокування зчеплення для всіх шести передач. Блокування зчеплення було підвищене до 89% на новій SKYACTIV-Drive. Усі ці зміни зробили начебто звичайний «автомат» чутливішим і більш схожим на звичайну «механіку» за враженнями від руху. А ще – економічнішим: витрата палива знизилася до 7 %, в залежності від режиму їзди.
Плавні переходи між силами інерції під час гальмування, входження у поворот та прискорення необхідні для Jinba Ittai і на багато років стали одним із найбільших пріоритетів компанії Mazda у конструюванні автомобілів. Система G-Vectoring Control (GVC) – дебютна технологія із серії SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS – підносить відчуття легкого та точного керування на ще вищий рівень. GVC стала першою у світі технологією, що коригує крутний момент у відповідності до кута повороту керма та оптимізує навантаження на кожне колесо, що надає суттєвої стабільності автомобілю як при входженні в поворот, так і при керуванні автомобілем на слизькій дорозі. Втручання відбувається за допомогою миттєвої зміни кута випередження запалювання, що призводить до короткочасного падіння крутного моменту і імпульсного уповільнення автомобіля, що додатково навантажує передню вісь. В результаті водій отримує додаткову впевненість при керуванні за рахунок більш стабільної «поведінки» автомобіля, а пасажир відчуває додатковий комфорт.
Безпека водія та всіх пасажирів завжди була та буде головним пріоритетом Mazda. І саме безпеці приділяється дуже багато уваги при створенні чергової версії будь-якої моделі Mazda. Окрім вже стандартного пакету, мета якого підтримати водія в будь-якій ситуації, оновлена Mazda3 оснащена деякими опціями, які зазвичай притаманні для автомобілів більш високого класу.
Філософія активної безпеки Mazda має на меті розширити «кут зору» водія та надати додаткову інформацію та захист від несподіваних перешкод, як візуальну, так і звукову, при цьому не позбавляючи його можливості повною мірою насолоджуватися рухом. Отож, набір передових, проактивних технологій безпеки i-ACTIVSENSE був спеціально розроблений для підтримання основних функцій раннього виявлення потенційних загроз, тверезого зважування ситуацій та швидкого реагування, та допомогти водієві керувати автомобілем спокійніше і впевненіше попри різні умови руху.
Фари пропонують водієві вагомішу допомогу в розпізнаванні потенційних загроз під час руху вночі. Ця система покращує нічну видимість та допомагає водієві уникнути небезпечних ситуацій, комбінуючи застосування дальнього світла без відблисків (з налаштуванням яскравості) та широкоформатного ближнього світла за допомогою, 4-х груп світлодіодів в кожній фарі. Кожна група світлодіодів, в тому числі їхнє ввімкнення, вимкнення, яскравість та напрямок вздовж вертикальної вісі контролюються окремо. Отже, напрямок та конфігурація світла фар автоматично коригуються в залежності від швидкості, оточуючої освітленості та наявності інших учасників руху.
Обладнана високоефективною спрямованою вперед камерою, ця система помічає інші машини та пішоходів перед автомобілем й автоматично застосовує гальма, щоб допомогти уникнути аварій та пом’якшити їхні наслідки під час руху в діапазоні приблизно від 4 до 80 км/год (для виявлення автомобіля попереду) та між приблизно 10 та 80 км/год (для виявлення пішохода).
Система контролю «сліпих зон» BSM – на відміну від системи контролю «сліпих зон» RVM, яка використовувалась раніше, попереджає водія про наявність автомобілів, що рухаються не тільки з боків та ззаду в тому ж напрямку, а й про наявність перешкод на шляху автомобіля при русі заднім ходом (RCTA). Іншими словами, значно збільшився діапазон роботи датчиків системи, завдяки чому вона спрацьовує не тільки при русі по прямій, а й при виїзді з парковки.
Система LDWS за допомогою направленої вперед камери, зчитує розмітку з поверхні дороги. Попереджає водія про ненавмисне (без вмикання покажчиків повороту) зміщення зі своєї смуги руху. Камера розпізнає лінії дорожньої розмітки перед автомобілем і обчислює положення автомобіля по відношенню до цих ліній. Якщо система виявила тенденцію до зміщення автомобіля зі своєї смуги, то вона подає звуковий сигнал, що попереджає.
Ця система застосовує таку інформацію, як кут повороту керма, поточна швидкість автомобіля та дані зі спрямованої вперед камери, щоб зважити стан водія та допомогти уникнути аварії, спричиненої втомою та зниженою уважністю. Ця система слідкує за поточною поведінкою водія та порівнює її зі збереженими даними, і пропонує влаштувати перерву на перепочинок, коли помічає вагому відмінність.