SKYACTIV


Mazda CX-9 має рекордну потужність завдяки новому інноваційному турбованому двигуну SKYACTIV-G 2.5T. А останні вдосконалення комплексу технологій SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS забезпечують відчуття абсолютного контролю та єднання з вашим автомобілем. Реакція Mazda CX-9 на дії водія щодо прискорення, керування та гальмування є максимально чіткою. Інноваційна система G-Vectoring Control суттєво підвищує керованість автомобіля при русі в поворотах та на слизькій дорозі та робить рух набагато безпечнішим. Короткостроково регулюючи крутний момент двигуна у відповідь на рухи керма, вона забезпечує контроль над прискоренням та оптимізує навантаження на кожне колесо, отримуючи при цьому високі результати в керованості та стійкості автомобіля.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

SKYACTIV-G 2.5T


Новий інноваційний бензиновий двигун об’ємом 2.5 літра забезпечує крутний момент як у 4.0-літрового двигуна V8, але робить це з вражаючою паливною економічністю. Це дозволяє отримати відмінні динамічні характеристики роботи двигуна в діапазонах повсякденного водіння — середніх та низьких обертів. Вперше в світі в двигуні застосовано Динамічне Регулювання Тиску Наддуву, яке контролює ступінь пульсації вихлопних газів в залежності від частоти обертання двигуна. Система керована стабільним тиском на високих обертах, а на низьких обертах перенаправляє енергію кожного пульсування вихлопних газів на максимізацію рушійної сили. Таким чином, двигун отримуєте додаткову потужність роботи турбонаддува без «турбо ями».

SKYACTIV-DRIVE


6-ступенева автоматична коробка передач SKYACTIV-DRIVE поєднує найкращі якості звичайної автоматичної коробки перемикання передач, безступінчатої трансмісії та коробки перемикання передач подвійного зчеплення в одному компактному та легкому корпусі.

Інтелектуальна система повного приводу I-ACTIV AWD


Mazda представляє автоматичну систему повного приводу i-ACTIV, яка запобігає пробуксовці передніх коліс, перенаправляючи частину крутного моменту на задню вісь. Система працює через 27 датчиків, які постійно перевіряють и контролюють стан дорожнього покриття, погодні умові, дії водія під час керування та технічний стан автомобіля. Аналізуючи цю інформацію 200 разів на секунду, система забезпечує водію впевнене керування автомобілем у широкому спектрі дорожніх умов різної складності.

SKYACTIV-CHASSIS


Системи керування, підвіски та гальмування SKYACTIV-CHASSIS Mazda CX-9 були модернізовані з метою покращення стабільності керування та рівня комфорту, за які позашляховик вже отримав загальне визнання, додатково збагачуючи та підвищуючи задоволення від керування автомобілем у стилі Jinba Ittai.

SKYACTIV-BODY


Інновації у структурі, конструкції та матеріалах роблять Mazda СХ-9 легшою, безпечнішою та міцнішою за попереднє покоління моделі. Завдяки надійним елементам структури, цільному каркасу кузова та широкому застосуванню надміцної сталі вдалося досягнути на перший погляд суперечних вимог щодо нижчої ваги та вищої стійкості до зіткнень. Mazda CX-9 також забезпечує виняткову тишу в салоні завдяки звукопоглинаючим матеріалам, поліпшенню дверних ущільнювачів та звукоізоляційного скла.

G-Vectoring Control


Плавні переходи між силами інерції під час гальмування, входження у поворот та прискорення необхідні для Jinba Ittai і на багато років стали одним із найбільших пріоритетів компанії Mazda у конструюванні автомобілів. Система G-Vectoring Control (GVC) – дебютна технологія із серії SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS – підносить відчуття легкого та точного керування на ще вищий рівень. GVC стала першою у світі технологією, що коригує крутний момент у відповідності до кута повороту керма та оптимізує навантаження на кожне колесо, що надає суттєвої стабільності автомобілю як при входженні в поворот, так і при керуванні автомобілем на слизькій дорозі. Втручання відбувається за допомогою миттєвої зміни кута випередження запалювання, що призводить до короткочасного падіння крутного моменту і імпульсного уповільнення автомобіля, що додатково навантажує передню вісь. В результаті водій отримує додаткову впевненість при керуванні за рахунок більш стабільної «поведінки» автомобіля, а пасажир відчуває додатковий комфорт.

 

i-ACTIVSENSE


Коли автомобіль — це затишний куточок у метушливому світі, керувати куди приємніше. Mazda CX-9 пропонує широкий пакет пасивних та активних технологій безпеки i-ACTIVSENSE, які застосовують лазери та радар, щоб допомогти водієві краще орієнтуватися в просторі навколо себе і вчасно помічати перешкоди на дорозі.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Система безпечного гальмування в місті при русі вперед та назад з функцією розпізнавання пішоходів (SCBS)


Під час руху в місті трапляються неочікувані небезпечні ситуації та перешкоди. Щоб допомогти уникнути зіткнення чи зменшити тяжкість його наслідків, Mazda CX-9 оснащена системою SCBS. Коли автомобіль рухається зі швидкістю 4-30 км/год, ця інтуїтивна система виявляє перешкоди попереду і готує автомобіль, пересуваючи гальмівні колодки ближче до дисків. Якщо водій не вживає ніяких заходів, система автоматично застосовує гальма.

Система контролю «сліпих» зон (BSM)


Передова система контролю «сліпих» зон застосовує радіолокаційні сенсори, щоб виявити об’єкти у «сліпих» зонах ліворуч і праворуч, а тоді застерігає водія за допомогою світлового індикатора у дзеркалі з відповідного боку. Якщо водій вмикає сигнал зміни смуги руху, коли на ній є перешкода, індикатор починає блимати та лунає звукове попередження.

Система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA)


Якщо під час руху заднім ходом RCTA виявляє автомобіль, що наближається збоку, вона попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу, а також світлового індикатора в боковому дзеркалі та на екрані дисплея в центральній консолі.

Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)


Система LDWS надає звукові та візуальні попередження, коли автомобіль перебуває на межі ненавмисного виїзду за межі своєї смуги під час руху на швидкості від 60 км/год.

Світлодіодна система адаптивного освітлення (ALH)


Вдосконалена система ALH завдяки використанню спрямованої вперед камери має три унікальні функції: противідблискове дальнє світло, широкодіапазонне ближнє світло та режим освітлення під час руху автострадою.

Система контролю положення авто щодо дорожньої розмітки (LKA)


Спрямована вперед камера зчитує дорожню розмітку і допомагає водієві утримувати автомобіль у смузі руху. Система LKA також попереджає водія за допомогою вібрування керма та звукового сигналу коли помічає небезпеку непередбаченого виїзду зі смуги руху. У разі відсутності дій збоку водія, сама втручається у рульову систему, «підкручуючи» кермо таким чином, щоб автомобіль залишався у своїй полосі руху. Коли система визначає, що зміна смуги руху навмисна (ввімкнений сигнал повороту і т.д.), допомога в керуванні вимикається і ніякі попередження не надаються. Система оперує на швидкостях приблизно від 60 км/год.